Metalpeople del 29 – Dimman Spazmosity

Beskriv en vanlig dag?

Mestadels av min tid går till Spazmosity & Grá på kvällarna men förutom det så tar jag gärna och ofta en paus från verkligheten och isolerar mig på olika sätt för att samla kraft.
 
5 saker du inte skulle klara dig utan?

Mörkret,svenska naturen,kött,eld och blod
Om du fick chansen träffa en historisk person. Vem skulle det bli & varför?

Richard Wagner. Bland annat för hans mäktiga musik
Din syn på musiklivet? lokalt,regionalt globalt?

Jag har väl inte så stor koll på vad som händer runt om men jag tycker scenen är obefintlig.Tycker sällan att det kommer något intressant nog som fångar mitt intresse.Blir mer och mer kvantitet i stället för kvalitet.
Om du skulle förutspå trenden..hur tror du det kommer se ut om typ 10 – 15 år? 100 år?- Trender kommer och går evighetens cirkel
Har du nån gång känt att du skulle vilja lägga av med det du sysslar med nu och göra nåt helt annat? I såfall vad?

Nej, det är min drivkraft och det viktigaste jag har.
Livs filosofi? – Allt ska brinna

Politisk ståndpunkt? – Cancer eller Aids…
Religion? – Satanism
Hur anser du det utopiska samhället skulle se ut?

Där motsvarigheten till mänskligheten tagit över
Husdjur? hund/kattmänniska? Annat? – Inga husdjur, men hellre hund än katt.
Roligaste /tråkigaste minnet?

Tråkigaste minnet var när telefonen ringde en kväll och jag fick reda på att min mor var död.
Roligaste: En festival spelning jag hade med ett gammalt band “Nocturnal Damnation” i Polen. 6 dygns supande med goda vänner på mycket märkliga svartklubbar..dock inte lika roligt att kliva upp på scen sjätte dagen när inte ens Polska vodkan fungerar längre.. :/

Favorit dryck? – Rödvin (Rioja), kaffe och Redbull
De 5 bästa albumen? Sämsta?

5 Bästa: Running Wild (Masquerade)Burzum (Filosofem) Bathory (Under the sign of the black mark) Darkthrone( A blaze in northern sky) Satyricon (Dark Medieval Times)
Sämsta: Allt med Dead by April
Bästa konsertminnet? – Dismember 1991

Bästa filmen? – Alien

Märkligaste stället du befunnit dig på? – Det finns många att nämna men porrbunkern i köpenhamn var en rätt märklig plats.

www.myspace.com/spazmosity

www.grahorde.com

www.cursed13.com

Leave a Reply

