Metalpeople del 22 – Andreas Persson

 

Beskriv en vanlig dag?
– Man kliver upp, dricker kaffe, sätter mig och börjar jobba med nya projekt, bokningar,arr,etc

 5 saker du inte skulle klara dig utan?
– Kaffe?,familj,vänner,Metal och analblekning

Om du fick chansen träffa en historisk person. Vem skulle det bli & varför?
– Caligula han verkade ha en bra inställning .

Din syn på musiklivet? Lokalt, regionalt, globalt?
– Det är både bra och dåligt Lokalt vet jag inte då vi inte spelar så ofta i stan längre.
Men det jag vet är att den norrlänska publiken är jävligt trogna sina band.

Om du skulle förutspå trenden..hur tror du det kommer se ut om typ 10 – 15 år? 100 år?
– Jag tror att det behövs en del självsanering i scenen , men jag tror att om man försöker skapa något ärligt så överlever det .

Har du nån gång känt att du skulle vilja lägga av med det du sysslar med nu och göra nåt helt annat? I såfall vad?
– Hmm, nej faktiskt inte Jag är skit dålig på innebandy!
Livs filosofi? – Har ingen längre. Polititsk ståndpunkt? – Vänster (men inte vänsterpartist bara jävla fyllon).
Religion?- Nej tack!

Hur anser du det utopiska samhället skulle se ut?
– Utopiska samhällen tror jag inte på så länge människor finns.

Husdjur? Hund/kattmänniska? annat? – Alla slags djur

Roligaste /tråkigaste minnet?

-Tråkiga minnen finns det gott om, en av dom roligaste gigen (av många) är när vi spelar på Club Monster/Wasteland och det kastar sej in ett gäng män utklädda till pirater och kör moshpit det var udda.
Favorit dryck? – Kaffe,Öl etc

De 5 bästa albumen? Sämsta?

5 bästa Motörhead: No Remorse, Metallica– Ride the lightning, Dio– Holy Diver, Napalm Death – Harmony Corruption, Wasp– Live in the Raw
Sämsta: The Elder med Kiss
 

Bästa konsertminnet? – Allt med Motorhead
Bästa filmen? – Oj, jag vet inte. Jag ser myket film, så jag vet faktiskt inte, Mosquito kanske .

www.myspace.com/bulletsize

www.facebook.com/bulletsize

Leave a Reply

