Spellbound…

Då min käre make vid några enstaka tillfällen inte är nyklippt får han liknelsen av ett troll. Så jag brukar i skämtsamt hjärtlig ton kalla honom mitt “troll”. På så vis kan man väl kanske säga att jag är trollbunden,eftersom vi till dags dato varit gifta i 5 år.

Men även Sparzanza har helt sonika lyckats fånga mitt intresse och dra in mig i den magiska cirkeln med hjälp av bla trolska Voodoo Veritas. Så nu är man “trollbunden” på riktigt!  De kom. De sågs. De erövrade(?) Östersund på Storsjöyran.

    

Och nu är de erövra världen med nya officiella Sparzanza- videon: My World Of Sin

www.sparzanza.com

www.myspace.com/sparzanza

NP:

Rock on!

//SDW

Leave a Reply

