GODHATE SYN:DROM

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..sägs det. Men jag säger hellre att den som väntar på något ont(!) väntar alldeles för länge. Ibland. Och jag kan jag nu officiellt tillgännage att jag har ytterligare ett favoritband. Sundsvallsbandet  Det nyligen släppta albumet With Flesh Unbound är helt suverän! jag brukar egentligen föredra stå bakom kameran. Men ibland får man offra sig. Som i en av Hammerfalls låtar från senaste plattan. No Sacrifice – No Victory 🙂

Och det ska bli ett nöje att se dem på Nordfest i början av September. Det är nästan så man knappt kan bärga sig.

NP:

//SDW

Leave a Reply

