Hårda bud…

Nu är det inte långt kvar till sommar och semester. Några som redan gjort sommaruppehåll är Metal Club I Karlstad – en av mina favoritklubbar!:)   www.metalclub.se

På den klubben har jag haft infernaliskt roligt de gånger jag varit där. För att inte tala om alla trevliga männinskor man träffat. Följande bilder är tagna på Metal Club.

                        Ja, det var tider det när man hade nöjet att se två av mina absoluta favortitband på “hemmaplan”, Nej 3 är det ju förresten..Vomitory, Dark Funeral och nu även Godhate!!

Jag hoppas det blir minst lika tunga tongångar där MetalClub åter öppnar portarna i höst. Annars är det hårt.. väldigt hårt.

NP:

Leave a Reply

